semuanya tentang ak dan kehidupan sekeliling..,ak x kisah lansung kalau korang nk komen apa2..,ak just terima dengan hati yg ikhlas..,well manusia kn..,sering melakukan kesilapan....

Monday 12 September 2011

kasih...

KASIH.... 

Kau adalah sumber inspirasiku
kehadiranmu dalam hidupku
membawa sinar bahagia
Kau sungguh istimewa bagiku


KASIH.... 
Mencintai dirimu
memberiku harapan
Setiap kali aku kecewa
kau datang mengubati kekecewaanku
lalu aku bangkit semula

KASIH.... 

Tidak pernah kulupa
kau selalu menggembirakanku
Setiap kali aku bersedih
bila mengenangkanmu
hatiku bertukar menjadi gembira

KASIH.... 

Setiap kali aku kesunyian
kau selalu disampingku
Setiap kali kau tersenyum
membuat jantungku berdenyut denyut

KASIH.... 

Kutujukan puisi kasih ini istimewa untukmu
sebagai tanda betapa bermaknanya kau bagi diriku

KASIH.... 

Aku amat mencintaimu

No comments:

Post a Comment